Trenerka komunikacji, wizerunku i etykiety. Pomaga urzędnikom, pracownikom wszystkich szczebli oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność raz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Uczy komunikacji przez profesjonalne zachowanie i wygląd. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w biznesowej komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Od 2006 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: komunikacja, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, obsługa klienta, savoir-vivre, etykieta ubioru, dress code, autoprezentacja, budowanie własnej marki, asertywność, wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, profesjonalny sekretariat i recepcja. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Prowadziła szkolenia między innymi dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Sejmu, Ministerstwa Infrastruktury, Urzędów Marszałkowskich, Urzędów Wojewódzkich, Urzędów Miasta, Polskiego Radia, BGKu, GISu, IPNu, PFRONu, Powiatowych Urzędów Pracy oraz w sektorze biznesowym dla wielu firm i korporacji.
Rozwój osobisty