PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA W PRAKTYCE. Jak radzić sobie w trudnych, stresujących sytuacjach? Jak właściwie budować pozytywną relację w kontakcie z klientem? Jak rozwiązywać problemy?

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Przy zgłoszeniu do 30 października 2024 r cena: 399 PLN netto/os.
Ważne informacje o szkoleniu
Bezpośrednia praca z klientem, związana z jego obsługą jest swoistym wyzwaniem nie tylko dla naszej wiedzy i kompetencji, ale przede wszystkim sprawdzianem w zakresie budowania pozytywnej komunikacji z klientami – mieszkańcami, przedsiębiorcami, pracownikami innych instytucji czy organizacji, które współpracują z naszą jednostką. By relacje te były prawidłowe, a obsługa profesjonalna potrzebna jest solidna porcja wiedzy w zakresie opanowania technik radzenia sobie ze stresem, przeciwdziałania manipulacjom, podniesienia umiejętności obsługi klienta, a także unikania konfliktów.
Najbliższe szkolenia z kategorii: Rozwój osobisty
Tytuł szkolenia
Termin
Czas
Miejsce
Rozwój osobisty