Jak tworzyć atrakcyjny content do mediów społecznościowych z uwzględnieniem odbiorców z różnych pokoleń

online
Potwierdzone
Program i karta zgłoszenia

14-15 grudnia 2022 r. Szkolenie w godzinach 10:00-14:00 każdego dnia.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie promowanie instytucji publicznych poprzez media społecznościowe w tym portal Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, czy Linkedin, a także przez strony www.

 

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w zajęciach, podczas których przedstawione zostaną możliwości content marketingu w ujęciu jego różnorodności wynikającej z obecności wielu pokoleń w mediach społecznościowych. Uczestnicy poznają specyfikę zachowania się różnych pokoleń w przestrzeni social media w stosunku do treści, które tworzymy oraz kanałów dystrybucji. Zajęcia prowadzone przez doświadczoną trenerkę pozwolą uczestników praktycznie, ale i pod innym kątem spojrzeć na swoją pracę a dzięki dostarczonym w trakcie informacją zwiększyć efektywność prowadzonej komunikacji za pośrednictwem social mediów.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zdobycie wiedzy na temat:
- Czym jest content marketing i co w nim jest najważniejsze?
- Jakie treści przyciągają dziś uwagę odbiorców social mediów zgodnie z ich specyfiką i jak je najlepiej dystrybuować?
- Jakiego języka używać w komunikacji z odbiorcami social mediów?
- Jak różnorodność pokoleń wpływa na odbiór tworzonych treści?
- Jakie treści tworzyć żeby trafiać do tych, na których nam zależy?
• Poznanie kilku narzędzi do usprawnienia pracy i do monitoringu mediów społecznościowych.
• Możliwość udziału w praktycznych ćwiczeniach z zakresu tematyki zajęć.

zwiń
rozwiń
Program

I. Zagadnienia wprowadzające:
1. Najnowsze trendy w content marketingu.
2. Czym jest content marketing i poznasz jego możliwości?
3. Dlaczego tak ważne jest poznanie swojego odbiorcy przed tworzeniem treści - ćwiczenie - określenie grupy odbiorców?
4. Piramida contentu i sposoby jej wykorzystania.
5. Jak korzystać z możliwości poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, TikTok)?
6. Rodzaje treści do social mediów z przykładami i zasadami ich dystrybucji.
7. Realne przykłady postów, które zostaną omówione - ćwiczenie.
8. Jakiego języka używać w mediach społecznościowych, a czego unikać?
9. Specyfika różnych pokoleń – kim są i jak się z nimi komunikować: Baby Boomers, Generacja X, Generacja Y (Millenialsi), Generacja Z, Generacja Alfa.
II. Omówienie specyfiki, cech wspólnych, różnic. Miejsce w przestrzeni społeczno-politycznej:
1. Różne kanały – różni użytkownicy –ich zachowania i preferencje: Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, TikTok, Twitter.
2. Jak różne pokolenia korzystają z social mediów.
3. Jakie treści tworzyć dla poszczególnych pokoleń, jakie trafiają do nich najlepiej: video, rolka, artykuł, post, grafiki, live?
4. Jakie są możliwości dystrybucji - Owned, Paid i Earned Media
5. Gdzie publikować treści żeby docierać do poszczególnych pokoleń.
6. Jak zaciekawiać treścią i publikacja multichannel jest efektywna.
7. Dodatkowe narzędzia do pracy online.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy wydziałów promocji i komunikacji jednostkach administracji publicznej oraz instytucji kultury, osoby przygotowujące treści, grafiki na stronach internetowych i mediach społecznościowych organizacjach samorządowych.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i (współ)tworzy ich komunikację w sieci. Od 6 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube, TikTok), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 559 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 8 grudnia 2022 r.