Content marketing w instytucjach kultury

Ważne informacje o szkoleniu

Szkolenie z content marketingu pokaże jak krok po kroku budować angażujące treści, których potrzebują odbiorcy instytucji kultury. Przyjrzymy się podstawowym zasadom i teoriom content marketingu, pokażemy z jakich narzędzi i aplikacji warto korzystać, aby dotrzeć, a potem wracać do odbiorców. Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować na realnych przykładach z branży kultury.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Wskazanie zasad i metod prowadzenia stałej i angażującej komunikacji w mediach społecznościowych.
• Poznanie mechanizmów badania grupy odbiorców i sposobów na budowanie strategii działań, które będą ich angażować.
• Zdobycie, uzupełnienie i uporządkowanie wiedzy na temat narzędzi i aplikacji wykorzystywanych w kontaktach z otoczeniem.
• Poznanie odpowiedzi na najczęściej pojawiających się pytania z tematu promocji instytucji i prowadzonych działań kulturalnych.

zwiń
rozwiń
Program

1. Sposób wyszukiwania pomysłów na skuteczne treści.
2. Proces "krok po kroku" tworzenia wpisów blogowych łatwych do wyszukania w google.
3. Podstawowe zasady i teorie content marketingu.
4. Analiza skuteczności z użyciem Google Search Console i Google Analytics.
5. Narzędzia i aplikacje (darmowe i płatne) do content marketingu.
6. Najlepsze źródła do poszerzania wiedzy o content marketingu.
7. Strategie remarketingowe w content marketingu.
8. Pozatekstowe sposoby na content marketing.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Zajęcia skierowane są do pracowników sektora kultury, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych, freelancerów i animatorów kultury.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Szkoleniowiec, autor bloga o PR, marketingu i kulturze, konsultuje kampanie dla małych firm. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym urzędu miasta, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK.

zwiń
rozwiń