Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klientów.

> Wymagania
-kompetencje sprzedażowe
-dobra komunikacja interpersonalna
-znajomość MS office
-zaangażowanie
-samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania

> Obowiązki
-telefonowanie do partnerów i klientów
-praca w CRM
-przygotowanie mailingów
-przygotowanie materiałów szkoleniowych
-opieka nad szkoleniami
-monitoring przetargów

> Oferujemy
-stabilną pracę w organizacji pozarządowej o ugruntowanej pozycji na rynku
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu
-możliwość rozwoju i realizowania ciekawych projektów
-możliwość realizowania własnych pomysłów

CV z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych prosimy przesyłać na adres dyrektor@gdansk.frdl.pl do 31 marca.

Klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).