• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Warsztaty komunikacji inkluzywnej- różni ludzie, różne sytuacje, różne rodzaje komunikacji, różne narzędzia wspierające.

Miejsce
Internet
Termin
23 października 2024
Czas trwania
09:00 - 13:00
Cena
440 zł
Ważne informacje o szkoleniu

Zapewne już dawno zauważyłeś/aś, że nie jesteś w stanie z każdym klientem czy współpracownikiem porozumieć się w taki sam sposób. Jesteśmy różni z wielu powodów. Każdy z nas czegoś innego oczekuje w procesie komunikacji. Zapraszamy na warsztaty, w czasie których doświadczysz jak ważna jest inkluzywna (czyli dostępna dla każdego, nikogo nie wykluczająca) komunikacja. Poznasz narzędzia, które w tym procesie będą Ciebie wspierać.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści
  • Uświadomienie konieczności dostosowania własnego stylu komunikacji do osób, z którymi wchodzimy w relacje.
  • Uświadomienie podobieństw i różnic, których doświadczamy w procesie komunikacji.
  • Poznanie narzędzi wspierających proces komunikacji z różnymi grupami klientów
    i współpracowników.
  • Uczestnicy zdobędą wiedzę nt. różnych form komunikacji i będą potrafili wykorzystać ją w praktyce.
  • Poznanie narzędzi wspierających procesy komunikacyjne w różnych sytuacjach.
zwiń
rozwiń
Program
  1. Komunikacja asertywna jako wsparcie w procesie trudnych sytuacji, czyli jak reagować asertywnie
    w sytuacjach, gdy druga strona staje się defensywna lub agresywna?
  2. Jakie są najbardziej rozpoznawalne techniki manipulacji i jak je skutecznie zidentyfikować, czyli komunikacja na poziomie faktów jak wsparcie w procesie pracy, gdy doświadczamy manipulacji.
  3. Komunikacja na poziomie emocji kiedy rozmówcy potrzebują naszej empatii, czyli jak zachować równowagę między wyrażaniem empatii, a trzymaniem się faktów i celów rozmowy?
  4. Prosty język jako zespół narzędzi do komunikowania się w sposób łatwy i zrozumiały, czyli jak
    w swoich wypowiedziach mówionych i pisanych dotrzeć do wszystkich klientów?
  5. Komunikacja alternatywna i wspomagająca jako wsparcie w sytuacjach, gdy słowa są niewystarczające, czyli z jakich narzędzi możemy skorzystać?
  6. Komunikacja międzykulturowa kiedy ciężko nam nawzajem zrozumieć własne skrypty, czyli jak oswoić to, co nieznane?
zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy urzędów gmin i miast - osoby odpowiedzialne za komunikację z mieszkańcami, w tym pracownicy biur prasowych, wydziałów promocji, czy referatów ds. komunikacji społecznej. Osoby pracujące w jednostkach organizacyjnych, takich jak ośrodki pomocy społecznej, instytucje kultury, czy szkoły. Specjaliści ds. promocji
i marketingu JST odpowiedzialni za tworzenie i realizację kampanii promujących działania samorządu, w tym skierowanych do różnych grup mieszkańców. Koordynatorzy ds. dostępności odpowiedzialni za zapewnienie dostępności usług publicznych i przestrzeni publicznej dla wszystkich mieszkańców, w tym osób
z niepełnosprawnościami.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

wykształcenie wyższe pedagogiczne, absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Zielonogórskim
+ studia podyplomowe HR Business Partner + ukończone studia doktoranckie. Trener, mentor, coach akredytowany przez International Institut of Coaching & Mentoring oraz Noble Manhattan Coaching. Ambasador
w Polsce marki Noble Manhattan Coaching. Ponad 14 000 godzin przeprowadzonych szkoleń. Trener i audytor dostępności. Od 14 lat prowadzi szkolenia dla samorządu i służby cywilnej w obszarach m.in. obsługi klienta, komunikacji społecznej, budowania relacji
w zespołach. Przygotowuje przedsiębiorców do wystąpień przez inwestorami kapitałowymi.

zwiń
rozwiń
internet
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

sekcja koordynatorów
Jakub Porządny
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 500 112 543
jakub.porzadny@frdl.org.pl
Karolina Mucuś
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 530 307 420
karolina.mucus@frdl.org.pl
Rafał Konieczny
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 509 984 066
rafal.konieczny@frdl.org.pl