Obowiązkowy rejestr umów. Raportowanie o zawartych umowach

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Program
1. Formy jawności gospodarowania środkami publicznym a dostęp do informacji publicznej. Skutki wprowadzenia nowelizacji ustawy o finansach publicznych.
2. Podmioty zobowiązane do zamieszczania umów w rejestrze.
3. Co to jest rejestr umów? Rola Ministra Finansów. Tworzenie rejestru umów. Kto prowadzi rejestr umów?
4. Obowiązki kierowników jednostek sektora finansów publicznych. Upoważnienia do dokonywania wpisów w rejestrze umów. Organizacja jednostek.
5. Definicja umowy na gruncie prawa cywilnego. Zawarcie umowy.
6. Informacja publiczna a ustawa o dostępie do informacji publicznej na tle rejestru umów:
- kwalifikowanie umów będących informacją publiczną,
- w jaki sposób procedować przy kwalifikowaniu umów?
- umowa jako informacja publiczna.
Najbliższe szkolenia z kategorii: KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa
Tytuł szkolenia
Termin
Czas
Miejsce
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa