• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Rolki w social mediach – jak oswoić ten format treści i jak je tworzyć w praktyce? Możliwości canva.com i capcut

Miejsce
Internet
Termin
25 lutego 2025
Czas trwania
10:00 - 14:00
Cena
409/449 zł
Zapisz się na szkolenie

Przy zgłoszeniu do 11 lutego 2025 r. cena wynosi 409 PLN netto/os.

Ważne informacje o szkoleniu

• Jak w prosty sposób tworzyć materiał graficzno-tekstowy, który ma coraz większy potencjał zasięgowy na Facebooku i Instagramie, ale nie tylko.
• Gdzie szukać inspiracji oraz jak je wykonać w Canva.com i/lub w CapCut?

Podczas proponowanego szkolenia odpowiemy na te pytania! Przedstawimy praktyczne wskazówki oraz wskażemy sposoby na szybkie tworzenie rolek ze zdjęć, z muzyką – nawet w bezpłatnej wersji Canva.com. Zaprezentujemy nowe spojrzenie na ten format, który jest zwykle uznawany za trudny do wykonania. Przybliżymy go i pokażemy, jak można łatwo tworzyć materiały przyjazne algorytmowi – zwiększające zasięgi i poprawiające skuteczność komunikatów.
Szkolenie będziemy realizować w formule warsztatowej – będzie czas na dyskusję, wymianę informacji, zadawanie pytań, a to wszystko oczywiście na bazie konkretnej wiedzy. Uczestnicy zajęć: będą mieli okazję wykonać kilka kreatywnych i rozwojowych ćwiczeń podczas szkolenia.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Dowiesz się jaki potencjał mają rolki (reelsy) na Facebooku, Instagramie czy Youtube.
• Poznasz sposoby poszukiwania inspiracji oraz zasady tworzenie rolek, które będą atrakcyjne dla odbiorców.
• Poznasz zasady tworzenia rolek, dowiesz się, jak je tworzyć – co jest potrzebne do tego i jakiej długości umożliwią lepsze wykorzystanie rolki.
• Dowiesz się, wykorzystać Chat GPT do tworzenia scenariuszy rolek.
• Poznasz zasady dodawania napisów do rolek video w CapCut.
• Dowiesz się, jaki zastosować naklejki do uatrakcyjnienia video.

zwiń
rozwiń
Program

1. Rolka – czym jest i jak ją wykorzystać:
• Rodzaje, czas trwania, możliwości – podstawy.
• Dlaczego algorytm preferuje rolki?
• Skąd czerpać pomysły na rolki?
• O czym trzeba pamiętać przed realizacją pomysłu – dobre praktyki,
• Rolki ze zdjęć z treścią i muzyką – czy warto?
• Rolki video z napisami i naklejkami – co jeszcze można?
• Rolki edukacyjne, informacyjne, z zaproszeniem, z inspiracją – jakie tworzyć?
• Od czego zacząć? Jak się inspirować i z korzystać z inspiracji?
• Ćwiczenie 1 – stwórz 10 pomysłów na rolki
• Ćwiczenie 2 - stwórz scenariusz z jednego wybranego pomysłu na rolkę.
2. Canva.com – jak ją wykorzystać do tworzenia rolek?
3. CapCut – podstawy poruszania się po aplikacji – pierwsze kroki i dodanie napisów.
4. Muzyka CC0, video CC0, Zdjęcia CC0 – przykładowe narzędzia do wykorzystania.
5. Jak wykorzystać Chat GPT do tworzenia rolek?
6. Jak wykorzystać gotową rolkę do tworzenia atrakcyjnych relacji.
7. Wspólnie tworzymy nowe pomysły na rolki – dla siebie nawzajem – burza mózgów uczestników.
8. Podsumowanie, pytania, wymiana.

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Pracownicy działów promocji, kultury, rozwoju zajmujący się komunikacją i promocją online w tym w social media.
• Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych, w organizacjach i w administracji publicznej.
• Autorzy tekstów, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych lub na stronie www.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 2016 roku lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańska, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Kin Studyjnych, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie, Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Jakub Porządny
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 500 112 543
jakub.porzadny@frdl.org.pl
Karolina Mucuś
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 530 307 420
karolina.mucus@frdl.org.pl
Rafał Konieczny
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 509 984 066
rafal.konieczny@frdl.org.pl