• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Promocja i kształtowanie wizerunku JST po wyborach

Miejsce
Internet
Termin
15 maja 2024
Czas trwania
09:30 - 14:30
Cena
409/449 zł
Zapisz się na szkolenie
program i karta zgłoszenia

Przy zgłoszeniu do 2 maja 2024 cena wynosi 409 PLN netto/os.

Ważne informacje o szkoleniu

Po wyborze nowych władz samorządowych, instytucje publiczne, radni, burmistrzowie, wójtowie często stają przed wyzwaniem dostosowania lub stworzenia na nowo swojej strategii promocyjnej. Zmiana władzy może wpłynąć na politykę, priorytety, a także na oczekiwania społeczne wobec instytucji publicznych. Szkolenie "Promocja i kształtowanie wizerunku JST po wyborach" jest zaprojektowane, aby zaprezentować zasady i wskazać narzędzia niezbędne do skutecznego zarządzania wizerunkiem i komunikacją w nowej po wyborczej rzeczywistości. Pozwoli na głębszą refleksję nad wizerunkiem instytucji i zaplanowanie krok po kroku nowej lub odświeżonej strategii promocji. Zaprezentujemy dobre praktyki i wskazówki jak i jakie działania podejmować by właściwie kształtować wizerunek i promować swoją jednostkę.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zdobycie umiejętności planowania i wdrażania skutecznych strategii promocji dla małych miast, gmin, wsi i powiatów w warunkach zmiany władz.
• Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku instytucji publicznych.
• Zrozumienie roli komunikacji i promocji w budowaniu zaufania społecznego.
• Zwiększenie wiedzy na temat wyznaczania kierunków działań promocyjnych i ewaluowania skuteczności tych działań.
• Poznanie trendów promowania i komunikacji małych miast, gmin i regionów.
• Dzięki udziałowi w naszym szkoleniu:
- Uporządkujesz strategię promocyjną swojej instytucji.
- Poznasz narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego kształtowania pozytywnego wizerunku małych miast, gmin, wsi i powiatów, które mogą być wykorzystane do osiągnięcia większego zaangażowania i zasięgu
- Zdobędziesz kompleksowe umiejętności, niezbędne do efektywnego planowania i realizacji strategii promocyjnych w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
- Dowiesz się, jak inne JST radzą sobie z wybranymi zagadnieniami promocyjnymi.

zwiń
rozwiń
Program

1. Diagnoza aktualnego wizerunku urzędu:
• Metody i narzędzia badawcze: tradycyjne i on-linowe.
• Audyt i analizy wizerunku.
• Metryki, które mają znaczenie.
2. Planowanie strategii promocji:
• Dylematy promocyjne - kontynuować czy zacząć od nowa?
• Określenie celów i grup docelowych.
• Identyfikacja głównych grup interesariuszy.
• Określenie kluczowych celów promocji.
• (Re)definiowanie tożsamość marki.
• Wykorzystanie Modelu Canvas projektowaniu i zarządzaniu wizerunkiem.
3. Taktyka promocyjna:
• Wybór kanałów komunikacji dostosowanych do grup docelowych.
• Kształtowanie spójnego przekazu na różnych platformach.
4. Kierunki strategii promocji małych miast, gmin, wsi i powiatów:
• Specyfika promocji małych ośrodków.
• Jak prowadzić działania promocyjne bez dużych budżetów?
• Cittàslow.
• City placement.
• Marketing miejsca.
5. Podstawowe narzędzia promocyjne:
• Social media.
• Ambient/marketing partyzancki.
• Wydarzenia.
• Media relations i PR.
• Inne.
6. Przegląd dobrych praktyk i case studies.

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Specjaliści ds. promocji jednostki.
• Kadra kierownicza – wójtowie, burmistrzowie, prezydenci, starości, marszałkowie, radni, kierownicy wydziałów promocji, sekretarze.
• Osoby zajmujące się zagadnieniami promocyjnymi, reklamowymi.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Jakub Porządny
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 500 112 543
jakub.porzadny@frdl.org.pl
Karolina Mucuś
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 530 307 420
karolina.mucus@frdl.org.pl
Rafał Konieczny
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 509 984 066
rafal.konieczny@frdl.org.pl