• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Kultura komunikacji w administracji

online
Potwierdzone

Cena: 435 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 16 stycznia 2024 r. cena wynosi 399 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na dedykowanie przedstawicielom kadry zarządzającej, a także osobom zajmującym się obsługą klienta szkolenie, którego przedmiotem będzie skuteczna komunikacja z członkami zespołu. Udział pomoże uczestnikom w rozwiązywaniu konfliktów, usprawni komunikację w zespole i wzmocni asertywność słuchaczy.

Ważne informacje o szkoleniu

• Komunikacja ma kluczowe znaczenie dla relacjach, we współpracy w zespole oraz z klientami. Postawa pełna szacunku, zrozumienia i akceptacji rozmówcy stanowi jeden z najważniejszych czynników determinujących udaną komunikację i dobre samopoczucie.
• Szkolenie ma na celu nie tylko dostarczenie teoretycznej wiedzy, ale przede wszystkim praktycznych narzędzi, które uczestnicy mogą natychmiast zastosować w swojej codziennej pracy, przynosząc korzyści zarówno dla siebie samych, jak i dla efektywności całej organizacji. Dlatego podczas zajęć będziemy wykonywać praktyczne ćwiczenia, zespołowo i indywidualnie.
• Szkolenie poprowadzi ceniona ekspertka, z ogromnym doświadczeniem praktycznym. Opnie uczestniczek i uczestników szkoleń prowadzonych przez Trenerkę: Bardzo dobrze i w ciekawy sposób podane wszystkie informacje.; Bardzo ciekawe szkolenie.; Dobrze dobrane treści, dobra organizacja szkolenia.; Pełen profesjonalizm, wiedza i doświadczenie.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy związanej ze skuteczną i kulturalną komunikacją w zespole, na linii przełożony-podwładny, z osobami z zewnątrz.
Korzyści z udziału w szkoleniu. Uczestnicy szkolenia:
• Poszerzą wiedzę na temat zasad dobrej komunikacji, co przyczyni się do podniesienia jakości obsługi klientów.
• Nabędą umiejętności asertywnego porozumiewania się z innymi bez naruszania swoich i cudzych granic, co pozwoli pracownikom wyrażać swoje potrzeby i opinie w sposób pozytywny.
• Wzmocnią umiejętności komunikacyjne, co przyczyni się do efektywniejszej wymiany informacji wewnątrz organizacji.
• Nauczą się taktownego radzenia sobie z ocenami innych osób i krytyką.
• Uświadomią sobie bariery komunikacyjne, które utrudniają uzyskanie porozumienia.
• Dowiedzą się jakie mogą być źródła konfliktów zakłócających komunikację ze współpracownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
• Poznają techniki radzenia sobie z konfliktami, co zminimalizuje napięcia w środowisku pracy.

zwiń
rozwiń
Program

1. Podstawy skutecznej komunikacji w organizacji.
• Zrozumienie zasad dobrej komunikacji w miejscu pracy.
• Identyfikacja dwóch wymiarów komunikacji interpersonalnej.
• Różnica między faktami a interpretacjami w rozmowie.
• Poznanie wyznaczników grzeczności w wypowiedzi.
2. Sztuka uważnego i taktownego słuchania.
• Rozwijanie umiejętności empatycznego słuchania
• Nauka skutecznych technik okazywania szacunku rozmówcy.
• Znaczenie pytań w komunikacji – cele i różne rodzaje pytań.
• Świadomość komunikatów negatywnych, burzących relacje i unikanie faux pas w komunikacji.
3. Uprzejma asertywność.
• Autodiagnoza własnej mapy asertywności.
• Rozpoznawanie różnych postaw (nawykowych i wyuczonych) względem innych.
• Poznanie reguł przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych.
• Umiejętność przyjmowania ocen, pochwał i komplementów.
4. Konflikty interpersonalne - jak z klasą wyjść z trudnych sytuacji.
• Rozpoznawanie barier komunikacyjnych utrudniających porozumienie.
• Wypracowanie strategii odpowiadania na krytykę.
• Identyfikacja poziomów konfliktów i nauka sposobów ich rozwiązywania.
• Autodiagnoza stylu komunikacji w sytuacjach konfliktowych.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Kadra kierownicza, liderzy – osoby współpracujące z zespołami. Pracownicy sekretariatów, doradcy klientów, osoby mające kontakt z „trudnymi” rozmówcami. Wszystkie osoby, którym zależy na zwiększeniu swoich umiejętności w obszarze komunikacji.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trenerka komunikacji, wizerunku i etykiety z wieloletnim doświadczeniem. Na co dzień pomaga urzędnikom, pracownikom wszystkich szczebli oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w biznesowej komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Ponadto, prowadziła zajęcia z Personal Brandingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz z Estetyki w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia. Od 2006 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji społecznych, managerskich i osobistych takich jak: komunikacja interpersonalna, zarządzanie personelem, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, obsługa klienta, savoir-vivre, dress code, autoprezentacja, asertywność, profesjonalny sekretariat i recepcja. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 435 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 16 stycznia 2024 r. cena wynosi 399 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 24 stycznia 2024 r.