• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Facebook na trudne czasy. Jak zarządzać w kryzysie obecnością na facebooku i tworzyć angażujące treści? Praktyczne szkolenie na żywo

Cele i korzyści

CELE:

  • Pogłębienie wiedzy z prowadzenia profesjonalnych działań komunikacyjnych na Facebooku ze szczególnych uwzględnieniem specyfiki branży samorządów, instytucji i organizacji.
  • Uczestnicy wyszlifują swoją wiedzę i doświadczenie z zarządzania obecnością na Facebooku, będą wiedzieć jak uniknąć wielu błędów i jak tworzyć skuteczne i angażujące treści.

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Zyska całościowe spojrzenie na budowanie marki oraz promocję w mediach społecznościowych;
  • Utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością na Facebooku (m. in. edge rank, content, real time marketing, zasięg organiczny, zasięg płatny);
  • Zaktualizuję wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z komunikacja i promocją w Internecie w 2020 roku (szczególnie w dobie kryzysu i zwiększonego korzystania z portali społecznościowych);
  • Pozna składniki budowy angażujących treści i przećwiczy ich tworzenie w praktyce;
  • Pozna w praktyce przydatne narzędzia online pomocne w budowaniu marki na Facebooku.


DODATKOWE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W ZAJĘCIACH:

  • Sprawdzona aktualna i rzetelna wiedza Prowadzącego, który bazuje na własnych doświadczeniach i obserwacjach oraz wiedzy od innych wiarygodnych specjalistów z Polski i ze świata.
  • Materiał podany w przystępny i angażujący sposób - prowadzący dzieli się praktycznymi wskazówkami. Stara się, aby uczestnicy szkoleń rozumieli przekazywany materiał, dzięki czemu zdobywana wiedza i kompetencje są długoterminowo aktualne.
  • Uczestnicy oprócz prezentacji power point otrzymają pogłębiające wiedzę listy kontrolne.
zwiń
rozwiń
Program

Blok I. Wprowadzenie do Facebook marketingu:

  • jak powinna zachowywać się marka na Facebooku?
  • podstawowe dane i trendy dotyczące promocji na Facebooku i innych kanałach społecznościowych,
  • najważniejsze korzyści płynące z wykorzystania w działaniach promocyjnych Facebooka,
  • najczęstsze błędy popełniane w komunikacji poprzez to medium,
  • przydatne bezpłatne narzędzia pracy social media specjalisty,
  • jak zaplanować i zarządzać obecnością na Facebooku,
  • sesja pytań i odpowiedzi.


Blok II. Komunikacja na Facebooku:

  • portal Facebook i mechanizmy jego działania,
  • różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama, wydarzenia),
  • jak działa algorytm na Facebooku i jak dzięki tej wiedzy zdobywać większe organiczne zasięgi,
  • najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook i przykłady dobrego contentu (tekst, link, grafika, video, live i relacje),
  • jak tworzyć angażujące treści,
  • sesja pytań i odpowiedzi.


Blok III. Tworzenie treści w praktyce:

  • praktyczne ćwiczenia z tworzenia treści,
  • sesja pytań i odpowiedzi.


Blok IV. Koncept komunikacji i podsumowanie:

  • tworzenie konceptu obecności na Facebooku,
  • obsługa klienta na Facebooku,
  • dobre praktyki w reagowaniu kryzysowym,
  • podsumowanie,
  • sesja pytań i odpowiedzi.
zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych; przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych; reprezentanci organizacji turystycznych; pracownicy organizacji pozarządowych; przedstawiciele biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

jest strategiem i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Wierzy, że wszystko jest połączone, wszystko ma znaczenie, dlatego pomagam firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Ponad siedem temu założył agencję Option 360 Agency, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunków studiów podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie - Social Media & Content Marketing. Jest autorem wielu publikacji marketingowych, prelegentem prestiżowych konferencji branżowych i szkoleniowcem na topowych polskich uczelniach. Zainicjował i współorganizuje spotkania edukacyjno-networkingowe LinkedIn Local w Krakowie. Opracowuje i wydaje comiesięczny bezpłatny raport na temat stanu "LinkedIn w Polsce w 2020 roku".

zwiń
rozwiń